Veelgestelde Vragen
Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Nadat je je bestelling betaald hebt word je bestelling verzonden binnen 1-3 werkdagen. Als je in Nederland woont word het meestal na 1 werkdag bezorgd. Als je in België woont word het na 2-4 werkdagen bezorgd.
Hoe duur zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zitten voor zowel pakketjes naar Nederland als naar België bij de prijs in! Je betaald dus geen extra verzendkosten bovenop je bestelbedrag.
Hoe vul ik een kortingscode in?
Als alles in je winkelmandje zit, ga je naar het afreken proces. Onderaan zie je het balkje met kortingscode, hier vul je jouw kortingscode in. Je korting wordt dan automatisch berekend! Achteraf is het helaas niet meer mogelijk om een kortingscode toe te voegen.
Kan ik mijn bestelling annuleren/wijzigen?
Als je al betaald hebt kan je helaas niet meer je bestelling annuleren! Wel kan je achteraf een product toevoegen als je bestelling nog niet op de post is gegaan. Dit kan je checken door je mailbox in de gaten te houden, of je account. Daarin zie je of je bestelling al wel of nog niet verzonden is.
Help! Ik heb het verkeerde adres ingevuld!
Neem zo snel mogelijk contact met ons op! Als je bestelling nog niet verzonden is kan het nog worden aangepast.
Hoe weet ik dat mijn bestelling verzonden is?
Je ontvangt een verzendbevestiging als je bestelling is verzonden, via de mail. Als je een account hebt aangemaakt kun je ook via je account de bestelling in de gaten houden!
Hoe moet ik betalen?
Je kan het bedrag overmaken via de bankrekening. Aan het eind van je bestelling zie je het rekeningnummer, waar het bedrag naar overgemaakt moet worden. Ook kun je gewoon betalen via iDeal, dit is de meest gekozen betaalmethode. Liever betalen door middel van een betaalverzoek? Stuur ons gerust een DM via Instagram (@mylittleloft.nl) of neem contact op via ons e-mail adres.
Kan ik mijn pakketje retourneren?
Retouneren is helaas niet mogelijk ivm hygiëne.
Help! Mijn sieraad is na een aantal dagen al kapot gegaan!
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Neem zo snel mogelijk contact met ons op en wij zullen kijken wat we kunnen doen. Let wel op dat je een foto van het sieraad hebt en het dus NIET weggooit! Ook is het handig om te bewaren zodat wij het bijvoorbeeld zouden kunnen repareren.
Hoe moet ik bestellen?
Plaats de producten die je zou willen bestellen in je winkelmandje. Klik daarna rechtsboven op het winkelmandje, zitten alle producten die je wil bestellen erin? Klik dan op afrekenen. Vul je persoonlijke gegevens in controleer het altijd nog een keer om te verkomen dat het verkeerd word afgeleverd. Vervolgens kies je jouw verzendmethode. Dan kies je de betaalmethode. Vervolgens accepteer je de algemene voorwaarden.
Ik heb een andere vraag.
Voor een andere vraag kun je altijd even contact met ons opnemen, dit kan via Instagram (@mylittleloft.nl) of via de mail! Stuur ons dus gerust even een berichtje, we helpen je graag verder.